onsdag 21. august 2019

Sår i nesen som ikke gror

Jeg hadde et sår som aldri grodde inne i nesa mi, utrolig ubehagelig! Jeg ble anbefalt en sårsalve på apoteket som . Sår som ikke gror i dette området, er hyppigst forårsaket av at.

Har et sår i neseskilleveggen som ikke gror. Har man slike betennelser i nese og eller bihuler får man også ofte reaksjoner i de nærliggende . Tørr nese og økt skorpedannelse i nesen kalles også rhinitis sicca. Dette er en tilstand med kronisk betennelse i neseslimhinnen som ikke skyldes allergi.

Jeg har vært hos legen og legen sa at jeg bare må smøre olje (oliven, sesam, samme hvilken type) på såret som ikke vil gro i nesa. BufretLignendeHvis basalcellekreften sitter nær brusk, f. I midten oppstår et sår som ikke vil gro, men som i perioder dekkes av en tørr. Ved inngrepet oppstår et sår som gror i løpet av noen uker, ev.


Det kommer av at såret du får ikke får være i ro. Når du piller slik at skorpen detter av, kan det begynne å blø, . Jeg har et sår inni nesboret som jeg har hatt i ca år. Kan komme en skorpe, men denne detter fort av. Jeg har blitt meg bevisst at jeg har hatt et irriterende sår i nesen, i flere uker nå.


Det er svært så lite, men svir og er vondt. Diskusjoner › Vanskelige følelser og pinlige spørsmålBufretLignende27. Jeg blir gal, kjennes ut som jeg har store buser i nesa, så jeg peller bort skorpene.


Dette er et sår (?) som ikke gror av seg selv, og det smitter . Hvis et sår ikke gror på 4-uker, kalles det et kronisk sår. Den vanligste årsaken til kroniske sår er nedsatt blodsirkulasjon. Sår som ikke gror og kuler på kroppen Gå til lege hvis du har sår som ikke vil gro,.


Vedvarende eller unormale blødninger fra nese eller sår bør undersøkes . Det såret du har i nesen er nok infisert med bakterier og det er derfor det ikke gror. Du bør nok få antibiotika salve til å smøre på dette men . Jeg har en liten stund nå, ca halvt års ti hatt et sår inne i nesa. Slike sår som ikke gror synes jeg det er viktig at man går til lege me slik at . Davy Wathne har operert bort hudkreft på nesen fire ganger.


Flere ganger hadde sminkedamene i TV påpekt at han hadde et mystisk sår på nesen,. Loke har et rart sår på snuta som ikke gror. Jeg regner med at nesa er et sånt sted hvor sår bare gror saktere . Det har seg slik at jeg har et sår eller noe i høyre nesebor, helt ytterst mot. Bare for å utelukke ting; du drar ikke ulumskheter opp gjennom nesa? Symptomer og årsaker til kreft i strupen, munnhule, svelg, nese, bihuler eller.


Sårsalve brukes ved sår og sprukken hu rifter og overflatiske sår. Sårsalve vil ikke få såret til å gro raskere, men forebygger infeksjon. Hva kan det komme av at hevelsen og såret bare dukker opp av seg selv? Har lest at sår som ikke gror kan komme av skjev neseskilleveggen, men siden jeg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg