fredag 24. juli 2015

Stikker i underlivet

Har hatt merkelig stikking i underlivet siden lørdagen. Det stikker inni skjeden på venstre siden,veldig ubehagelig. BufretLignendeTil andre tider SIGNALISERER underlivet med smerter, men det kan være veldig vanskelig å finne ut av hvor smertene kommer fra.

BufretLignendeMed underlivssmerter menes smerter i nedre del av magen eller kjønnsorganene hos kvinner (se tegning av underliv); Underlivssmerter kan komme stamme fra . Underlivsplager og kjønnssykdommer er noe de fleste mener er privat og er kanskje ikke det mest populære temaet å ta opp. Det er som en nål eller støt av noe slag og jeg hopper omtrent ut av sofaen, er veldig vondt. Smerter i livmor og i skjedeninnlegg8.

Dersom du får blødninger utenom menssyklus, akkompagnert av stikkende smerter i underlivet, kan dette være cyster på eggstokkene som . Nå kjenner jeg at det sitter inni skjeden, det stikker nedover føles som. Smerter i skjeden(ikke generelt underlivet) i trimester. Jeg er 10+ og har fra før har disse berømte stikningene som jo er normalt, samt typisk ubehag i underlivet generelt(spesielt rett under magen). Mensen er unormal, jeg må konstant på do, og det stikker i underlivet - er dette farlig?


Er i uke og har de siste ukene opplevd veldig kraftige stikninger i underlivet. Stikker noe ordentlig til når jeg går, så jeg må stoppe opp, kjenner ut. Mer enn én av tre kvinner vil oppleve smerter og ubehag i underlivet. Dette kan føre til dårligere livskvalitet generelt, og .

Jeg har mye smerter i underlivet og litt oppover, og litt på siden. Jeg synes dette har begynt veldig tidlig. Jeg har allerede vært hos legen (for et par dager siden), . Dette har pågått i de siste ukene innimellom, men i går greide jeg så . Rugedag fikk jeg en voldsomt stikning i underlivet mens jeg satt på jobb. Jeg er nå i uke og noen ganger kjenner jeg det stikker skikkelig til nedentil.


Ut av underlivet mitt, varginaen stikker det en ting på noen cm ut. Smertene har blitt mye verre, av og til stikker det voldsomt og jeg klarer da ikke ikke. Jeg har følt det på akkurat samme måten i nesten 2uker nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg