tirsdag 7. juli 2015

Irritert hud etter barbering

BARBERING: Mange er plaget med irritert hud og nupper etter barbering. Er det én ting du ikke skal undervurdere under barberingen, så er det . Om du ofte får røde prikker og ansiktet svir etter barbering – la oss hjelpe deg. Bør jeg barbere meg oftere, slik at huden venner seg til mishandlinga?


Det er ganske vanlig at det kommer røde prikker og kløe dagene etter barbering. Det skyldes at huden er irritert og at små harde hår som er kuttet gnisser. Jeg barberte underlivet i går, kjæresten min og jeg flytter inn .

Nøkkelen ved intimbarbering er å irritere huden så lite som mulig. Skyll området godt etter barbering så ikke rester etter barbergel eller skum blir værende. Bakterier kan dermed lett trenge inn og danne infeksjoner. Også de korte, skarpe hårstubbene, som står igjen etter barbering, kan være nok til å irritere huden.


Jeg har lenge hatt problemer med ingrodde hår og røde nupper etter intimbarbering. Jeg vet at det er en milliard tråder om akkurat . Rød og irriterende hud etter barbering, inngrodde hår, sår og barberingskuler er plager som de fleste menn sliter med. INTIMBARBERING: En eksotisk dansers tips om hvordan få en perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg