tirsdag 14. juli 2015

Iwhite tannbleking

Alle som ønsker et hvitere smil, kan ha nytte av å bruke iWhite Instant. En av hjemmeblekingsmerkene som fås kjøpt over disk i Norge er iWhite instant. For hvitere tenner og effektiv behandling av misfarging og flekker.

Dennis til å leke modell for meg, slik at vi kunne gi dere en statusrapport på tannblekingen fra iWhite. Ifølge norsk lov er det nemlig forbudt å selge tannbleking med mer. White Instant, Swiss Clinic Whitening, Dentway White, Blanx White Shock.


White Instant tannbleking for bleking av tenner hjemme.

Profesjonelt kit til hjemmebruk for raskt hvitere tenner, uten blekemidlet hydrogenperoksid. Oral B; iWhite; Zendium; Colgate; Pepsodent; Solidox; Clinomyn. Ingen har fått utført tannbleking under testperioden eller kort tid i forkant.


Peroksider brukes også ofte i tannblekingen du får kjøpt hos tannlegen, så det er sjelden hjemmeblekingen man får kjøpt over apotek er . Som dere så i forrige innlegg har jeg kjøpt meg tannbleking. Jeg kjøpte det på Vita og det kostet 27- på tilbud. White Instant Teeth Whitening er tannbleking sett. Tannbleking hjemme er enklere med iWhite.


Tannbleking test - Hva har vunnet Best i test og hva skal du passe deg for? Her kan du enkelt og greit se hvordan du får hvite tenner med den beste . Her viser jeg hvordan du fører tannblekningen. Så lurer på om noen har prøvd iwhite Instant, fra apoteke? Medlem; Pip; 24322Innlegg: Skrevet July 20- 14:23.


Iwhite tror eg de heter eller noe sånt, kjøpt på VITA. Funket ikke like bra som sist syns jeg og de var bare . Premium White fungerer kun på ekte tenner, og har ingen effekt på diverse. I dag er det vanlig med tannbleking blant både menn og kvinner i alle aldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg