torsdag 18. oktober 2018

Gravid vondt i halsen

Jeg er år gammel og gravid i sjette mn på 5. For to dager siden ble jeg veldig sår i halsen, er varm men har ikke feber. Er det trygt å ta solarium mens jeg er gravid?

Høygravid og halsbetennelse - Graviditet, spedbarn og babytiden. Har hatt vondt i halsen og vært snørrete noen dager, men i natt og i dag har det blitt skikkelig ille i halsen og stemmen er helt . Det hjelper mot vondt i halsen, og bedøver litt på en måte. Det skal jeg love deg er ikke farlig når man er gravid.

Jeg er gravid 9+uker i dag, og jeg har nå gått med vondt i halsen i uker! Hei Er det farlig å bli forkjølet evt få feber når man er gravid? Vondt i halsen, litt slakk , sutrete og ledd smerter ! Mange medisiner er farlig å ta under graviditet, så har en sår hals mens de er gravide kan være frustrerende og smertefullt å en forventningsfull mor. Jeg spør selvfølgelig fordi jeg har hatt sår hals de siste par dagene, og klamrer meg til håpet om at det . Dersom gravide smittes kan det gi alvorlig infeksjon hos fosteret.


Jeg sitter her med en ganske vond hals, har vart i dager nå. Det finnes en type antibiotika som går helt fint for gravide, så det er egentlig. En regel sier at har man hatt vondt i halsen i dager, og man ikke .

SYMPTOM 1: PMS og forsinket menstruasjon. Mange tidlige symptomer på graviditet er de samme som PMS-symptomer, så det er ikke så lett å . Kan plutselig forkjølelse være et graviditets tegn? Bli … jeg har ikm til søndag, og har plutselig blitt skikkelig forkjølet.


Allerede en til to uker etter at du har blitt gravi kan du begynne å merke forandringer i kropp og sinn. Men ikke alle merker disse forandringene. Vanlige symptomer er hoste, sårhet og smerter i hals og bryst. Egnet til: Voksne og barn i alle aldre, gravide og ammende, personer med magesårproblemer. Forskjellige tilstander hvor svelget og halsen er irritert, kan gi vondt i halsen og.


Jeg husker at jeg fikk metallsmak i munnen og veldig vondt i magen da egget festet seg. Ja, altså, siden du nevner det; jeg har det utrolig . Hos cirka prosent som oppsøker en allmennlege med vondt i halsen skyldes plagene bakterien streptokokker. Velger du feil kan du i verste fall gjøre vondt enda verre.


LES OGSÅ: Triksene som tar knekken på sår hals.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg