torsdag 11. oktober 2018

Røde prikker på brystet

Fra halsen og ned til puppene, rett ovenfor puppene. Så har jeg masse masse masse røde prikker, jeg aner ikke hva det er. Du bare oppdage stygge røde flekker på brystet? Flekker på huden kan være forårsaket av en rekke årsaker. Mesteparten av tiden, hud flekker når huden . Utslett på brystkassen er en av de vanligste problemene som ses av våre hudleger.


Gir kløende røde flekker på fremsiden av brystet.

Jeg er plaget med utslett fra midt på brystet og oppover mot halsen til der. Noen ganger blir det igjen noen små, røde, ikke-kløende flekker i . Helse: Er år gammal, og no i det siste har eg fått endel røde prikker på brystet og på skuldrane. Røde prikker på bryst etter sexinnlegg12. Små røde føflekker på brystetinnlegg10. Røde prikker på mage, bryst og nå også påinnlegg10.


Røde prikker på brystet og ryggen når jeg dusjerinnlegg14. Røde prikker på brystet - Kropp og helse - Kvinneguiden Forumforum. I dag oppdaget jeg at jeg har røde prikker oppe på brystet.

Amming og flaske: Har fått noen røde prikker nå. Har hatt 3-stk nå en stunmen det kommer flere . Små røde prikker på kroppen som ikke går bort når. Baby på uker, med røde små prikker på brystet.


Rød føflekk: - Har du fått en rød føflekk på kroppen? RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som. Er år gammal, og no i det siste har eg fått endel røde prikker på brystet og på skuldrane. Jeg er plaget med røde prikker på kroppen som klør.


Nå er det også på armene, men lite på brystet. Det blir varmt og klamt, og så kommer røde prikker, noen ganger . Røde prikker på overkropp Fysisk og mental helse. Det startet under armene, og utviklet seg til brystet, magen, litt på ryggen, og nå oppover . Vannkopper vises som røde flekker i ansiktet og på kroppen.


Utslettet er blekt rosa, mest utbredt på hals og bryst. Har det lille barnet rare prikker, utslett eller tørr hud? Hvis huden blir rød og flasser, kan det skyldes at babyen reagerer på matvarer som mammaen har spist, eller. Denne formen for utslett er vanligst på brystet, på halsen og under armene.


Og så har jeg fått noen kløende røde prikker på det ene brystet (liksom små nålestikksår), som legen kikket raskt på og sa: 'ligner bakterier'. Brenda Spriggs, M MPH, MBA Røde flekker på brystet kan indikere en rekke forhol blant annet elveblest, utslett eller eksem. Har fått røde flekker på bryst og rygg på størrelse med et knappenålshode, noen litt større.


Oppdaget de på brystet for en tid tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg