onsdag 26. september 2018

Råd mot tett nese

Fra sterkt krydret mat, til hvitløksbit i nesen: Det finnes mange gode tips mot tett nese. Kanskje noen av disse tipsene kan hjelpe deg? Tenk deg om to ganger før du pusser nesen om den er tett.


Andre årsaker til tett nese enn forkjølelse; Egenbehandling; Når bør du kontakte lege? Jeg har vært forkjølet til sammen et par mnd bare siden nyttår, og har da brukt nesespray lengere enn den ambefalte perioden på dager for . Har man blitt smittet med forkjølelse og nesetetthet, kan man bruke et gammelt kjerringråd mot dette. Skrell to ganske store hvitløksfed skjær et par snitt i dem . På denne siden har vi samlet fem gode kjerringråd mot dette problemet. Jeg har brukt nesespray i flere mn og klarte endelig å slutte. Så gikk det en uke, og nå er jeg like tett igjen.


Er det noen som har gode råd mot tett nese. BufretLignendeTett nese er først og fremst ubehagelig, men er nesen tett, er man mer utsatt for øre- eller bihulebetennelse. Derfor er det viktig å holde luftveiene åpne når du er .

Vær oppmerksom på at enkelte personer er allergiske mot planter i kurvplantefamilien, og disse. Allergier: Folk har mange ulike allergier som kan føre til tett nese. Noen er blant annet allergiske mot støv, pollen, jord eller dyrehår.


Men jeg spør likevel, jeg er gravid i uke og er pottetett i nesen om jeg ikke. De beskytter imidlertid ikke mot vanlig forkjølelse. Når man har tett nese, er det også vanskelig å få sove, og slim som renner ned i halsen, kan føre til hoste. Tiltak for å holde nesen mest mulig åpen, kan forhindre mange plager. Effektiv svelging og luktesansen er avhengig av . Jeg er så tett i nesen at det ikke er noen vits for meg å legge meg nå.


Det hjelper mot hoste og jeg håpet jo også at den skulle hjelpe resten . Pass på at du spesifikt får den typen som er mot rennende nese. Tja, har selv prøvd endel kjerring-råd men det eneste som duger for meg er . Hei, babyen vår på to mnd er litt tett i nesa så jeg tenkte nå å benytte. Morsmelk i nesa er et råd jeg fikk med nr da jeg fikk nr hadde de . Har hatt to forkjølelser nå som har avløst hverandre og jeg er pottetett i nesen.


Følger du disse ti ENKLE rådene kan du faktisk vinne kampen mot forkjølelsen. Høy feber, frysninger, muskelsmerter, tretthet, tett nese, sår hals og hoste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg