torsdag 29. januar 2015

Katten kaster opp

Den vanligste grunnen til at katter rammes av oppkast eller diaré er at de. En katt som kaster opp eller har diaré mister mye væske noe som . Katter som kaster opp hyppig bør undersøkes av veterinær.

Har hatt katten i noen mnd nå, og da har han kastet opp tre ganger. Lille pusen min kaster opp hver daginnlegg22. Forum › Litt om alt - Barn i magen › SkravlesidenBufretLignende23.


Katten som kaster opp maten skrevet i Skravlesiden: Jeg har ei kattedame på år som nå begynt å kaste opp mat alt for ofte.

Hjelp, har en katt som kaster opp avføring - Dyr - VG Nett Debattvgd. Kultur og Fritid › DyrBufretLignendeJeg er en litt redd her. Vi har en hannkatt som er ca ett og et halvt år.


Nå oppdaget jeg at han har hatt merkelige oppkast. Da er det ikke så unaturlig at den blei kasta opp. Grei tommelfingerregel: kaster katten opp orm er det et sikkert tegn på at den trenger . Kattunger kaster opp iblant, og det er normalt om det skjer ved enkelttilfeller. Katten kaster opp - posted in Dyrehold: Hei.


Jeg og kjæresten min har hatt katten i nesten to måneder nå.

Katten min kaster ofte opp maten - posted in Dyrehold: Den ene katten min klarer ikke alltid å holde på maten. Svar på denne tråden, Canis diskusjonsforum - Katter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg