mandag 26. januar 2015

Knip i magen

Bortimot en tredel plages periodevis med ubehag fra mage og tarknipsmerter, luft i magen og vekslende hard og løs avføring. Tilstanden kalles ofte irritabel tykktarm. Uvelhetsfølelse og kvalme etter å ha spist.

Vi skiller vanligvis mellom akutte og kroniske magesmerter. Alle som opplever akutt innsettende sterke smerter – enten fra brystet eller buken – bør raskt . I antikken ble pepper blant annet brukt til medisin mot magesmerter. Vondt i magen kan ha mange årsaker og kan være symptomer på noe mer alvorlig.

MAGESMERTER: Sliter du ofte med en kranglete mage? NO: Mageknip, luft i magen, forstoppelse, diaré og smerter – vi har alle opplevd det, . De fleste har mage- tarmproblemer fra tid til annen, for eksempel luftplager, treg mage, diaré eller halsbrann. Her finner du informasjon om plagene og gode råd . Akutte magesmerter kan beskrives som enten skjærende, som knip, som. Likeledes kan smerte fra magen av og til stråle ut i ryggen, opp bak . Jeg har til tider veldig knip i magen, helt nederst.


Det kommer ingenting ut når jeg går på do, og jeg promper ikke. Har du smerter nedover mot høyre side av magen?

Det kan være omgangssyke, eller det kan være et tegn på at magen er gått i stå. Att ha ont i magen kan betyda så många olika saker då magen är det område på kroppen där alla vitala organ sitter. Du kan få ont i magen av många anledningar. Orsaken kan vara tydlig, till exempel vid matförgiftning eller mensvärk. Ibland är det svårare att veta vad det beror . Vondt i magen kan skyldes helt ufarlige ting som at barnet har spist for lite eller for mye.


Det er helt normalt at babyer har vondt i magen, men det finnes ulike årsaker til mageknip. Det kan være babyen har kolikk, men om du ammer, . Jeg gikk hjem fra jobb mandag forrige uke for jeg var så slapp. Tok meg en dager men ble ikke det minste bedre.


TV › underholdning › god-morgen-norgeBufret5. Kostholdsekspert Fedon Lindberg stiller til nettprat torsdag kl. Har du ofta ont i magen eller kramp i tarmen? Få reda på vanliga orsaker och naturliga och effektiva metoder för att minska besvären!


Sent igår kvel i natt og idag formiddag her jeg hatt litt lett knip i magen. Hei jenter Har de siste dagene hatt litt knip i magen. Spesielt på morgenen, og når jeg skal legge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg