fredag 19. juli 2019

Kanebogen senter harstad

Strekkmerker, også kalt ”striae distensae” eller på engelsk stretch marks, er hvite eller røde striper som dannes på huden. Som dere vet har jeg endel strekkmerker på rumpe og lår. Disse begynte å dukke opp da jeg fylte år, og med årene har de .

Etter jeg gikk gravid og fødte barn så fikk jeg en god del strekkmerker på magen og på lårene. Men nå har jeg fått noen blå strekkmerker som går bortover, vil det si at jeg blir enda feitere. Strekkmerker kommer som regel av veldig . Strekkmerker er, i begynnelsen, blårøde i fargen (striae rubra).

Med tid avblekes fargen, og strekkmerkene blir mindre synlige. Få ting er mer irriterende enn strekkmerker på huden din. Endringer i vekt eller hormonelle ubalanser er vanligvis hovedårsaken til disse endringene. Jeg er plaget av strekkmerker på lår og rompe, til tross for at jeg ikke har gått opp nevneverdig i vekt, eller er overvektig.


Det latinske ordet striae tilsvarer engelskens stretch, og det norske strekk, som beskriver merkene av at huden strekkes ut. Min opplevelse er at det er unge kvinner som gjerne er tandre i huden som får flest og mest hissige strekkmerker, sier jordmor Grethe Teigen til . Om drøye to måneder inviterer senterleder Lars Holst-Roness til åpningen av nybygget i senterets søndre del. Amfi investerer 4millioner kroner i Kanebogen.


Utvidelsen av senterflaten vil også innebære en utvikling av vårt butikksortiment.

I den forbindelse leter vi etter ny Butikksjef til det som blir Nord-Norges . En fiberkabel ved Kanebogen senter ble i dag tidlig gravd over, og er årsaken til at det ikke er data- og telefonforbindelse til et par av Harstad kommunes . Velkommen til HairShop Frisør på AMFI Kanebogen i Harstad. Hos Synsam Harstad Kanebogen finner du et stort utvalg briller, solbriller og linser, og får gode råd hos våre optikere. Kontaktinformasjon for Kanebogen legesenter Harsta telefonnummer, adresse, se informasjonen om firmaer. Vi har lenge hatt ønske og etterspørsel om enda en avdeling i Harstad – og nå er. Kanebogen åpnet i midten av november 20på Amfi Kanebogen senter.


Kanebogen skole er en barneskole med ca 3elever. Finn tilbud fra Eurosko på Kanebogen Senter Skillevegen i Harstad. Finn informasjon, adresser og åpningstider for butikken. Finn de siste tilbudene, telefonnummer og åpningstider for Nike i KANEBOGEN SENTER i Harstad på Tiendeo.


Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer. Velkommen til Nikita Hair Kanebogen Senter! Vi er eksperter på vårt felt og elsker å snakke med deg om ditt hår.


Vi på Apotek Kanebogen legger vekt på personlig service og stimulere våre. Se vårt temasenter for kampanjer og tilbud. Dolly Dimple's Kanebogen Kanebogen Senter 94HARSTAD. Telenorbutikken Amfi Kanebogen, telefonnummer: 48258888 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg