onsdag 25. juli 2018

Gravid eller ikke

Selv om man registrerer ett eller flere gravidtetssymptomer, behøver det ikke å bety at man faktisk er gravid. Drøye det med legen til over helga eller noe. Vist ikke du er gravid bør den vel komme ganske snart!

BufretLignendeMen selv før menstruasjonen har uteblitt, kan du mistenke - eller håpe - at du er. Alle kvinner har ikke de samme symptomene, og symptomene kan være . Den første tiden av graviditeten skjer det masse inne i kroppen din, uten at du kjenner noen ting. En graviditetstest eller en blodprøve vil gi deg sikre svar på om du har barn i magen.


Hyppige dobesøk: Hvis du plutselig ikke kan sove gjennom natten fordi du . Fram til begynnelsen av 1980-tallet fantes ikke ultralyd tilgjengelig for gravide her til lands. Hun tror hun venter sitt første barn, men er ikke helt sikker. Fremdeles ikke mensen, føles som den kommer når som helst. Føle meg ikkje sånn gravid med altslags tidlige symptomer eller plager. Like mye mensenmurringer uansett om en er gravid eller ikke.


Jeg er usikker på om jeg er gravid eller ikke. BufretJeg er usikker på om jeg er gravid eller ikke. Jeg hade sex uten kondom får 4-mnd siden, det var også min første gang. Alle kvinner som planlegger å bli gravide, eller som vet at de er det, bør tidligst mulig starte. Det er ikke uvanlig med blødninger tidlig i svangerskapet selv om . Eller hva er det tidligste dere har kjent om dere har vært gravide?


Hilsen ei som ikke får sove siden hun bare tenker og tenker samtidig som . Det er dessverre umulig for meg å svare på om du er gravid eller ikke. Det er kun en graviditetstest som kan gi deg dette svaret. Har ingen andre symptomer på evt en graviditet. MEN jeg skvatt til i går da min samboer sa at han kjente . Det kan kjennes litt ømt når man kommer borti dem, eller også for noen uten at man.


Kardinal tegnet på at man er gravi for de aller fleste, mensen kom ikke. Mange ler litt av oss med matallergier, for det er jo bare en trend. For meg handler det om å ha en dag uten å vri meg i smerter og se ut som om . Vi har samlet nyttig informasjon og produkter som kan benyttes for.


Jeg har fast partner (samboer), har gått på p-piller i mange år (mercillon). I midten av mars sluttet jeg med p-piller, fikk mensen rett etterpå. Så nå lurer jeg på om jeg er gravid eller ikke.


Dermed kvalifiserer du dessverre IKKE for verken misnøye eller klaging. Om du slettes ikke er gravi men opplever følgende symptomer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg