torsdag 26. juli 2018

Hvitt belegg i underlivet

Jeg har et hvitt belegg på klitoris og til dels på innsiden av de indre kjønnsleppene. Jeg klør ikke, har ikke unormal utflod og det lukter ikke. Kan skrape det bort med fingeren, da smuldrer det opp på en måte.


Vaske jentebaby nedentil - Graviditet, spedbarn og. Soppinfeksjon, advarsel og behandlinginnlegg8. Kronisk soppinfeksjon i underlivet mente gynekologen.


BufretLignendePlagene er svie og kløe i skjeden, og det er oftest tykk, hvit utflod.

Mange beskriver den som cottage cheese-liknende, og denne kan ligge som et belegg på . De vanligste symptomene er kløe i underlivet, rødhet og svie nedentil. Synlige tegn på underlivssopp kan være et hvitt belegg som i noen tilfeller kan lukte . Det klør ikke konstant, men fjerner jeg det hvite belegget som kommer ganger daglig. Er også litt hoven på klitoris og rød i underlivet av kløing. Det er mye hvit aktig belegg som er litt klumpete rundt klitoris, og det.


Jeg har hatt en del hvitt belegg i underlivet mitt, men nå ser jeg at det ser ut som huden løsner i underlivet? Er plaget med noe hvitt belegg på vagina. Du må være forsiktig med å overdrive canesten og andre sopp-behandlinger i underlivet, spesiellt .

Sopp klør veldig, hele tiden og du får et hvitt belegg som kanskje klumper seg. Sopp begynner med hvitt belegg i skjeden, langt oppe som sprer seg nedover. Det klør nok ikke så mye før det har satt seg tenker jeg, og jeg . SVAR: HeiNoe hvitt belegg i underlivet kan komme av en soppinfeksjon.


Da jeg studerte med nedentil la jeg merke til at der var noe hvitt. Leste at det kunne være sopp, men at det også kunne være hormonell påvirkning som endrer utfloden min. Men jenter har ofte et hvitt belegg der nede og det skal de ha. Soppinfeksjon i underlivet er svært vanlig og de fleste kvinner vil oppleve å få en slik infeksjon en eller flere ganger i løpet av livet.


Jeg sliter i tillegg med symptomer på sopp i ansiktet. Jeg kan skrape av et hvitt belegg og det lukter litt. Underlivsplager og kjønnssykdommer er noe de fleste mener er privat og er kanskje ikke det mest populære temaet å ta opp.


Jeg ser også at det er et slags hvitt belegg som jeg først tenkte var død. Hvis jeg ikke tar helt feil kan sopp i underlivet også se ut som sår eller .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg