fredag 6. juli 2018

Klamydia steril

Man antar at 10- av alle som rammes av bekkeninfeksjon pga klamydia, kan få. Hvor lang tid det evt kan ta før man blir steril er et vanskelig spørsmål som . For noen måneder sisden fikk jeg vite at jeg hadde klamydia.

Jeg er nå vedig redd for at jeg har blitt steril. Gutter kan få betennelse i bitestikkelen, som både kan gi smerter og sterilitet. Klamydia er den viktigste årsaken til sterilitet hos både gutter og . Noen som har hatt klamydia, men likevel har klart å bli gravid.

BufretLignendeKlamydia kan gi sterilitet. AlphaGalileo melder om en svensk undersøkelse om menn, klamydia og fruktbarhet. De fant lavere fruktbarhet hos par hvor mannen . Klamydia er den hyppigste seksuelt overførbare sykdommen i Norge.


Ubehandlet klamydia kan føre til sterilitet, spesielt hos kvinner. Hvor stor er sannsynligheten for at en kvinne blir steril etter å ha hatt klamydia? Avhenger dette av hvor lenge man går med sykdommen . Steril av Klamydia - posted in Helse: Jeg har hørt at over lenger tid med Klamydia kan man bli steril. Man regner med at mellom 4og 6kvinner blir sterile årlig i Norge p.

Langvarige uklare underlivssmerter kan forekomme . I det siste har jeg lest endel om klamydia og sterilitet, og i denne forbindelse, har jeg endel spørsmål. Jeg nummerer disse slik at det er enklere . Generelt om prøving › Fysiske og psykiske plagerBufretLignende2. SPØRSMÅL: om man er blitt steril, kommer det ikke sæd til orgasmen da? Klamydia er en kjønnssykdom som resultere i infertilitet, og hvert år er det mange som blir steril som følge av ubehandlet sykdom.


Ordet klamydia brukes også om selve bakterien. Klamydia er den vanligste kjønnssykdommen i Norge, og er den hyppigste årsaken til sterilitet. Hvis infeksjonen ikke behandles, kan man bli steril.


Klamydia er en infeksjon i underlivet forårsaket av bakterien Chlamydia trachomatis. Diagnosen er likevel viktig å stille, fordi behandling kan forhindre sterilitet. Herved oppstår satte ned evne til å få barn (sterilitet). Klamydia er den vanligste kjønnsykdommen i Norge. Klamydia er den hyppigste årsaken til sterilitet.


Dette er farlig om du går med dette for lenge, da blir du mest sansynlig steril.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg