mandag 16. mai 2016

Vondt i brystet når jeg spiser

Her har vi samlet alt innhold om vondt i brystet for deg. Symptomene mine er: når jeg spiser så føler jeg at maten sitter, at den ikke har gått ned til magesekken. Symptomene mine er: når jeg spiser så føler jeg at maten sitter, at den.


Jeg er på andre dagen totalt uten stemme, skikkelig tett og hoster masse. Når jeg spiser eller drikker får jeg intense smerter i brystet. Siden mandags morgen har jeg hatt smerter i brystet. Dersom jeg spiser eller drikker får jeg veldig vondt når maten går nedover, akkurat som . Brystet gjør vondt når du svelger mat, drikke eller Burp Når du svelge mat eller væske, passerer de fra baksiden av halsen til magen din gjennom et langt rør . Dette kan gi smerter i øvre del av magen eller brystet, halsbrann og sure oppstøt.


Noen ganger får jeg også vondt i brystet, også når jeg drikker så. Det gjør ikke veldig vondt men jeg føler at maten setter seg fast i spiserøret, . De siste ukene har jeg begynt å få utrolig vondt i brysvortene når jeg spiser frukt å andre syrlige ting. Plagene forverres gjerne når du spiser, men enkelte opplever at det å spise lindrer plagene.


Ubehaget kan arte seg som oppblåsthet, kvalme, brekninger og . Det gjør vondt å puste, til det endelig glir ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg