fredag 7. oktober 2016

B12 sprøyte

B12-mangel behandles vanligvis ved å gi B12-sprøyter annenhver eller hver tredje måned. Ved symptomer fra nervesystemet kan hyppigere injeksjoner være . Skal først visst ta en fire ukers kur, så en .

Mange med B12-mangel mistenkes for å være demente, fordi de har. Oppdages mangelsykdommen, blir du satt på B12–sprøyter, men dette . Vitamin Ber ett av de vannløselige B-vitaminene og finnes i flere former under samlenavnet kobalaminer. Vitamin Ber nødvendig for at kroppen skal .

Eg fekk då beskjed om at eg ikkje hadde B12-mangel, og ikkje trengde. Spørsmål: Er effekten av TrioBe og injeksjoner med vitamin Blike god? Indikasjoner:Pernisiøs anemi og andre vitamin B12-mangeltilstander, påvist klinisk eller laboratoriemessig. Hvor ofte er det vanlig å ta Bsprøyter egentlig? Mener å ha lest om noen som får dem hver uke?


Jeg skal ha en sprøyte hver måned jeg . Noen som har erfaring med Binjeksjoner? Hvordan går det med dere som bruker B? Forum › Litt om alt - Din baby › SkravlesidenBufretLignende27.

Jeg hadde noe lavt b1 legen mente noen kunne bli slitne av å ligge på det nivået jeg gjør. Jeg er sliten altså, men jeg har ME i tillegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg