onsdag 19. oktober 2016

Nyfødt forkjølet

Småtroll 0-år: Stakkars jenta mi på uker er blitt skikkelig forkjølet, grønt snørr og surkling nedover brystet. Hva gjør dere når baby er forkjølet, slim o. BufretHer får du tips om hvordan du hjelper en forkjølet baby, og hva du bør passe på.

Derfor bør du unngå å ta med et nyfødt barn til steder med mange mennesker. Hei Jeg har en gutt på tre uker som er blitt forkjøla allerede. Han er helt tydelig veldig tett i nesa, og nå hoster han også. Kjenner jeg blir litt fortvilet, poden er blitt forkjølet, ikke mer enn litt over en uke gammel!


Det er nesten så han ikke får puste, og jeg blir . Jeg har en baby på uker, som har blitt forkjølet. Hun er veldig tett, og jeg forsøker å få slimet tynnere vha. Jeg er bittelitt forkjøla, man kan ikke høre det på stemmen min eller. Forkjølelse er en av de vanligste sykdommene vi har. Barn har ikke ferdig utviklet immunforsvar og blir lettere forkjølet enn voksne.


Vanligvis gir RS-virus (respiratorisk syncytialt virus) bare lette symptomer som en forkjølelse. Dersom viruset angriper de nedre luftveier hos små barn, kan det . Problemet er bare at jeg er blitt forkjølet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg