onsdag 19. oktober 2016

Smerter i bena

Jeg har i tre-fire år slitt med smerter i beina. Det har gradvis blitt verre, og nå er det så ille at det påvirker det meste jeg gjør og hemmer meg i . Opplever du smerter ut i bena kan dette skyldes flere årsaker.

Som regel kommer smerten av andre problemer enn fra bena. Ikke overse alle smertene du opplever, det er ikke alltid det ikke er noe. Claudicatio intermittens, røykeben, er smerter i beina på grunn av for dårlig blodsirkulasjon i pulsårene (arteriene). Typisk for denne tilstanden er at du kjenner .

Leste at flere nevnte smerter i beina under presentasjonene dis. Dette er omtrent det verste symptomet for meg i tillegg til hodeverk. For har dere strålende smerter nedover i bena? Hos meg begynte det for ca måneder siden. Nå er smertene i hofte, setet og nedover bena . Har flere store smerter i beina alt fra hofttene og ned under beina ? Huff da, det hørtes ille ut, jeg har mest kraftige smerter i magen og når det . Symptomene ses som oftest i bare ett ben.


Mange klager på smerter både når de går og når de ikke beveger seg.

Smertene lindres ofte dersom benet heves . Sykdom i disse delene av åretreet gir smerter i muskulaturen ved gange på grunn av for . Hva er det og hvordan oppleves nevropatisk smerte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg