fredag 7. oktober 2016

Hva hjelper mot tett nese

Tenk deg om to ganger før du pusser nesen om den er tett. Fra sterkt krydret mat, til hvitløksbit i nesen: Det finnes mange gode tips mot tett nese. Kanskje noen av disse tipsene kan hjelpe deg?

Hvordan skal jeg bli kvitt problemet med tett og rennende nese? Nå er jeg forkjølet igjen, og hverken nesespray eller saltvannsoppløsning hjelper nå. Hva er noen gode kjerringråd mot forkjølelse?


Tett og rennende nese er et vanlig sykdomstegn ved forkjølelse.

Tett nese er først og fremst ubehagelig, men er nesen tett, er man mer utsatt for øre- eller. Resepter og tjenester - hva kan vi hjelpe deg med? PNE NESEN: Saltvann kan hjelpe mot tett nese og kan trygt brukes. Jeg har tette bihuler som jeg holder åpne med Otrivin nesespray. Er det vits i å operere dette eller finnes det annen hjelp?


Så gikk det en uke, og nå er jeg like tett igjen. Tett nese er noe vi alle har hatt, gjerne i forbindelse med en forkjølelse. Dersom saltvann ikke hjelper godt nok kan en slimhinneavsvellende nesespray eller nesedråper forsøkes. Jeg har siden fredag hatt helt tett nese.


Det gjør ganske vondt i bihulene, sikker pga trykket. Er det noen som har tips til hva man kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg