torsdag 22. mars 2018

Apotek hamar

Forstoppelse og treg mage er en vanlig plage hos gravide. Treg mage og forstoppelse kan oppstå allerede tidlig under graviditeten. Sliter du med treg mage, hard mage eller forstoppelse?

Da bør du prøve 1-kiwi på tom mage som en rutine hver dag. Etter noen ukers slanking sliter jeg med treg mage. Når jeg har treg mage spiser jeg gulrøtter, svisker, nøtter og ananas.


Treg mage er jo vanlig problem for babyer i det de går over fra morsmelk til fast føde.

Men vi har ikke treg avføring men rett og slett . Jeg har forståelse for at en treg mage kan påvirke veldig mye av hverdagen, og også sexlivet, -så bestill time hos fastlegen din raskt slik at dette kan bli bra. Jeg er en gutt på år, og har en veldig treg mage. Jeg avfører 1-ganger om dagen, og er sikker på at dette ikke er normalt.


Treg mage er svært vanlig både hos barn og voksne. Ofte er årsaken svært uskyldig og problemet løses ved livsstilsendring og endring av kostholdet. Er uker på vei og sliter med treg mage i perioder. Jeg er nå snart i uke 3 har så hardt mage og det er vanskelig å få avføring ut på lenge.


Dette er litt plagsomt, så om noen har noen gode tips om hva som hjelper mot hard treg mage hadde jeg satt veldig pris på det. Har SÅ vondt i magen , får ikke til å gå på do , er skikkelig oppblåst. Hva kan jeg gjøre for å få magen til løsne seg ? Forstoppelse er vondt, men det er mange ting man kan gjøre for å unngå denne tilstanden. Forstoppelse kjennetegnes av avføring to ganger i uken eller sjeldnere, og at avføringen medfører mye trykking.


Det strammer i magen , strammingen og smertene sitter mest på venstre side over nedre del av tykktarm og . Hard mage og luft tyder på en ikke optimalt fungerende tarmflora. I første omgang vil jeg anbefale at du sørger for hyppig inntak av syrnede . Regulamine er et vitenskapelig utviklet produkt som skånsomt behandler forstoppelse og treg mage. Treg mage, forstoppelse og hemoroider er ofte forårsaket helt eller delvis av livsstilen en har. Her er noen råd om livsstil og naturlige hjelpemidler som kan . Fiber er en del av planter som ikke blir brutt ned i kroppen, kjent som komplekse karbohydrater som passerer gjennom mage og tarm . Ny dokumentasjon tilbakeviser vanlige myter forbundet med bruken av avføringsmidler. Hard mage kan nemlig ha en rekke årsaker, og noen av dem er alvorlige.


En del matvarer vil kunne binde magen mer og gi tykkere avføring. Heldigvis finnes det nok av tips som man kan utføre helt på egenhånd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg