onsdag 21. mars 2018

Kvalm av antibiotika

Det er kjedelig å gå rundt å være kvalm, mrn ta heller å fullfør kuren din. Det er dessverre veldig vanlig å bli kvalm av antibiotika. Flere som har blitt skikkelig kvalme av antibiotika.

Antibiotika er legemidler som dreper eller stopper veksten av bakterier. Antibiotika er en svært viktig gruppe legemidler for folkehelsen, og redder . Dette trykket vedvarte mens jeg tok Ery-max. Det jeg lurer på er om det er normalt å bli kvalm av slike tabletter? Antibiotika og bivirkninger - Helse - VG Nett Debattvgd.


Helse, sex og livsstil › HelseBufretLignendeJeg går nå på antibiotika pga. Jeg har lungebetennelse og var hos legen i går og fikk meg en kur med erymax. Føler meg for så vidt bedre siden feberen har gått ned og jeg . Huff, jeg har blitt så kvalm av antibiotikaen jeg fikk! Lungebetennelse og kvalm av antibiotikainnlegg21.


Vondt i magen å kvalm av antibiotika og smertest - Åpent forum. Så tar jeg sterke smertestillende og blir kvalm og uvel og vondt i magen. Kvalmen ble etterfulgt av tre runder med oppkast.

Lurte bare på om noen andre har opplevd noen bivirkninger ved bruk av antibiotiske . Jeg går på Apocillin pga halsebetennelse, og kjenner at jeg blir uggen av det. Er det noen som har noen gode råd mot dette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg