mandag 12. mars 2018

Hvor ofte bade baby

Unngå stadig bruk av babyolje og såpe når du bader babyen. Mange lurer på hvor ofte de bør bade babyen. Noen får beskjed om at baby bør bades hver dag minimum annen hver dag, og dette var det jeg trodde var normalt også, men min venninne .

Hvor ofte skal jeg bade baby som virkelig hater det. Hvor ofte burde man egentlig bade baby på mnd. BufretLignendeSå ta det med ro – det blir lettere for hver gang, og babyen din vil snart elske sprutingen i vannet.


Hvor mye skal man kle på en baby, og hvor ofte skal en baby bade?

Til deg som er grønn - her er en praktisk innføring i babystell. Barnet nyter å bli stelt me og ofte oppnår dere flott kontakt under stellet! Babyen blir født med et fettlag som tas opp av huden i løpet av de.


Etter nyfødtperioden kan du bade babyen så ofte du føler behov for det, . Jeg har en liten baby på uker som elsker å bade, frem til nå har han badet ganger i uken, men jeg kunne tenkt meg annenhver dag. Innholdet i badevannet er viktigere enn antall bad. Jeg spurte hvor ofte jeg måtte bade babyene mine på sykehuset og fikk beskjed. Jeg trur det heller kommer ann på hva man bader babyen i.

Noen babyer elsker å bade, mens andre ikke liker det i det hele tatt. Virker det som om babyen ikke trives i vannet, venter du noen dager før du prøver igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg