onsdag 30. november 2016

Vannblemmer i munnen

BLEMME I MUNNEN: Mange opplever å få gulhvite blemmer i munnen i løpet av livet. Fortsatt strides de lærde om hvordan de oppstår. Sår og blemmer i munnen er normalt forbigående og skyldes vanligvis after (munnskold) eller trøske (soppinfeksjon).

After går normalt over av seg selv, mens . Nycodent Aloclair Gel mlSår og blemmer i munnen - Tannlegehusettannlegehuset. Munnskåld eller after kommer kan komme overalt i slimhinnen i munnhulen. Jeg er veldig pladet av blemmer i munnen som er hvite.

Og nå disse betente blemmene kommer får jeg gjerne betennelse et annet sted også som i armen. Virus kan gi både sår i munnen, feber og forkjølelse symptomer. Det er forskjellige virus som kan gi slike plager, men hvis det er blemmer må . Bakgrunn: Virusinfeksjoner som gir blemmer og sår i munnen og dette er en vanlig tilstand både hos barn og voksne.


Hadde kanskje vært en idè å beskrive blemmene litt mer. Er det feks en boble med noe ekkelt inni, eller er det som et rundt hvitt lite sår. For fem år siden fikk jeg et voldsomt angrep av blemmer i munn og svelg.


Dette var svært smertefullt, og blemmene var av den . Hun har feber og mange hvite blemmer i munnen, på innsiden av kinnene og tungen og helt bak til mandlene.

Helt siden jeg var liten har jeg vært plaget med hvite blemmer i munnen. De kommer på tunga, i ganen, innsiden av kinnene og leppene, . Nettstedet WebMD har satt opp en liste over de vanligste munnproblemene man kan ha. Alle mennesker som fra tid til annen plages med blemmer i munnen, vet hvor smertefulle og irriterende de kan være. Jeg har fått to hvite sår på leppene, såkalte blemmer. Jeg har prøvd med ufortynnet vademecum samt en annen greie som min apotek-venninne anbefalte.


Jeg fikk dem på søndag og tror de har oppstått ifm en forkjølese jeg sliter med om dagen. Kjennes ut som blemmer men er mye større i omkrets . Det går hull på blemmene etter 1-dager, og etterpå dannes en liten skorpe der blemmen satt. Rundt munnen får den rammede rødt utslett og ømme, væskefylte blemmer. Blemmene har lett for å sprekke og gir da små sår i huden. Oralmedic Slut på smärtsamma blåsor i munnen.


Oralmedic lindrar snabbt och enkelt vid afte och blåsor i munnen. Det kan forårsake en akutt, ufarlig infeksjon i munnen til småbarn. Helvetesild er et hudutslett med små blemmer og sår som oftest angriper områder som bryst, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg