tirsdag 8. november 2016

Tips mot halsbrann gravid

De fleste gravide har kjent følelsen av sure oppstøt og halsbrann når magen presser på. Her får du jordmors beste råd mot plagene. Jeg er nå måneder gravid med mitt andre barn, og har også denne gangen sterke plager med halsbrann til alle døgns tider.

Her er de aller beste tips mot halsbrann og sure oppstøt. Halsbrann er ofte en plage som rammer de som er gravide og de som har kost . Halsbrann kan bli plagsomt etter hvert som barnet vokser og tar stadig mer plass i magen.

Slik forandrer brystene seg under graviditeten. Frista til å slutte med både spising og drikking, men våkner. Noen bruker vanilje saus mot halsbrann, men kan ikke si hvor vidt det hjelper, da jeg ikke har testet det ut. Side av - Jeg trenger gode råd mot halsbrann og sure oppstøt. Det er fruktsalt, og det står ingenting om at det ikke kan brukes av gravide.


Jeg fikk ihvertfall mye halsbrann om kvelden, når jeg drakk Urge, og jeg vet du er hard på. I løpet av de ukene du er gravi går kroppen din gjennom store forandringer. Det finnes utallige råd mot kvalme, men det som fungerer for en person kan ha helt.


Mange gravide plages med sure oppstøt og halsbrann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg