onsdag 9. november 2016

Hvordan gå raskt ned i vekt

Det er mange måter å redusere vekta på I løpet av en kort tidsperiode, men de fleste av dem gjør deg sulten og utilfredstilt. Vi har hentet noen tips fra Womenshealthmag. Hei eg e ei jentæ som e 16cm høy er blir og veier 10kg å vil veldig gjerne gå ned i vekt så fort som murlig, jeg går med vg hver søndag så litt trim .

Har jo litt ekstra, tror dere jeg kan klare det? Et raskt vekttap som følge av lavt inntak av kalorier, vil også føre til at en del muskelvev. Så hvordan skal du da gå fram for å gå ned i vekt?


Hun har da klart å gå ned om lag ti kilo ved å spise mindre og å gå lange turer.

Men dessverre forsvant motivasjonen like raskt som den kom. Jeg slettet alle gamle bilder av meg selv fordi jeg ble så flau over hvordan jeg så ut, og begynte å gråte hver gang jeg. Man kan nesten si at jeg gikk ned i vekt for å kunne trene. VEKTREDUKSJON: Dersom du skal gå ned i vekt må du forbrenne flere. I stedet for å legge all fokus på et raskt vekttap, bør du ta deg god ti . NO: Går det virkelig an å gå fort ned i vekt - uten å gå opp igjen?


Mange ønsker seg denne raske løsningen og hopper fra diett til diett. Jeg var lei av å høre om alle med sine fantastiske dietter der du bare må gjøre sånn og sånn for å gå ned i vekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg