fredag 15. juni 2018

Tett hals

Jeg får ofte en følelse av at jeg blir tett i halsen. Jeg får puste, men føler at jeg må ta i litt for å få åpnet ordentlig. Jeg har de siste dagene vært ufattelig tett i pusten, helt tungpustet.

Det presser i halsen når det er ekstra tungt å puste, og jeg føler meg helt . Det kan kjennes ut som om det sitter mellom ører (litt tett i ørene), hals og nese. I juni hadde jeg en kraftig microplasma . Ble i går brått angrepet av forskjølelsesvirus. Klassisk med tett nese, vondt hode og sår, TETT hals. Viruset ligger på en måte så langt nede, helt . Tett og rennende nese er et vanlig sykdomstegn ved forkjølelse. Sår og vond hals kan være svært smertefullt og er ofte et av de første tegnene på forkjølelse, . Hodet mitt verker, selvom jeg har tatt en paracet idag.


Halsen er tett, drøvlen er maks hoven å jeg er svimmel å rar hver gang jeg reiser . Det er høysesong for forkjølelse og sykdom akkurat nå, og for mange er det rett og slett umulig å ikke få tett nese, sprukne lepper eller sår hals. En halskatar eller faryngitt er en mild form for halsbetennelse som i de aller fleste tilfeller er forårsaket av virus. Det er en selvhelbredende infeksjon som ikke .

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene. Pollenallergi blir særlig assosiert med tett nese, rennende nese og kløe i øynene, men de som har en kraftig allergi kan også kjenne at det klør i halsen og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg