mandag 4. juni 2018

Kule smokker

Mener å huske å ha sett en nettside som solgte litt rocka smokker og andre babysaker. Men da jeg så den tenkte jeg at mine barn skal da aldri . BufretLignendeSøt smokkesnor med en kul løve fra Teddykompaniet.

Selvlysende smokk fra Teddykompaniet, lett og finne i mørkeret. Vi spammer ikke, vi vil kun sende ut max én mail i mnd. Trøst smokk er kuleformet, laget i naturlateks. Norges første og eneste norskproduserte narresmokk ble utviklet i 19av kjemiingeniør Alf K.

Cherry smokken fra Nip er en smokk med naturlig rund form som gir barnet en naturlig sugefølelse. Skulle ha hatt denne i hus, og hatt den første dagen i barnehagen. MAM Baby › Narresmokker › MAM Individual 6-36BufretMAM Individual-smokker kan gjøres personlig med babyens navn eller et ordtak.


I Akvariet i Bergen er fiskene sultne på barnesmokker. Ikke hadde jeg villet at min datter skulle brukt en sånn smokk. Philips AVENT Smokk med motiv Philips AVENT-smokkene i denne kategorien er alle med moteriktige, søte motiver og de fås i mange spennende og kule . Når ammingen eller flaskematingen er godt etablert hos den nyfødte, kan en smokk gi god trøst. Om barnet er urolig eller har vanskeligheter med å falle til ro på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg