torsdag 5. november 2015

Diabetes pumpe

Det er en mekanisk pumpe på størrelse med en mobiltelefon eller mindre som leverer hurtigvirkende insulin til underhuden. Information about how insulin pumps can help control blood glucose levels in people with Type diabetes. Alt personer med type 1-diabetes trenger å vite om insulinpumpebehandling.

Diabetes er komplisert nok i utgangspunktet. BG reading sent through to the MiniMed 640G insulin pump and Bolus insulin delivery . Pumpe var ennå ikke et alternativ, men jeg kan ikke helt huske grunnen til dette. Så jeg fortsatte med sprøytene, men for å gjøre det litt enklere prøvde jeg et .

Jeg er en jente på år, som har hatt diabetes type i snart år. Har erfart hvor vanskelig det er å være kronisk syk, og samtidig leve med det typiske ”flink . Overvant skrekken: Fra sprøyte til pumpe. I de snart årene jeg har hatt diabetes, har jeg prøvd ut det meste av brukerutstyr og hjelpemidler.


Insulinpumpe er en enkel og effektiv måte å forsyne kroppen med insulin ved type 1-diabetes. Pumpen kan programmeres til å gi ulik mengder hurtigvirkende . Vi vill göra livet enkelt tryggt för dig som har diabetes. Her forteller Gustaf om hvordan livet er med pumpe og CGM.


Nå testes en ny pumpe som styrer alt ved hjelp av trådløs teknikk.

Andreas Bergstrøm i Malmø fikk diabetes i tenårene, og i fjor ble det .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg