tirsdag 24. november 2015

Fjerne hår i ansiktet

Hårvekst i ansiktet er helt naturlig, men en del kvinner velger likevel å fjerne disse hårene. Særlig hår på overleppa, enten det er lyst eller mørkt . Her er ekspertenes beste råd til hvordan du fjerner uønsket hårvekst i. Det er nemlig langt mer vanlig å få hår i ansiktet enn du kanskje tror, og . I dag har hun fjernet hårene mellom brynene, samt den lille barten. Men av alt jeg har prøvd (og det er ganske så mye), for å fjerne uønska hår i ansiktet, synes jeg bare at det hjelper å fjerna med tråd.


Jeg fjerner bart og hårvekst på kinn med voks hjemme.

Ofte tror jeg at hår i ansiktet bare er dun, men når jeg kommer i det riktige lyset så ser . BARBERING: Er barbering av ansiktet veien til fin hud? Hun anbefaler at man heller vokser hårene i ansiktet, eller fjerner dem ved hjelp av . Nye lasere kan trygt og effektivt fjerne uønsket hår fra ansiktet og kroppen din, . Visste du at det finnes naturlige måter å fjerne uønsket hår på? Denne metoden kan også brukes i ansiktet.


Mange kvinner plages med hårvekst i ansiktet. Men det finnes mange metoder for å fjerne håret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg