mandag 9. november 2015

Vorter på penis

Har over en en periode på år slitt med kjønnsvorter rundt skaftet av min penis. Har nå blitt seksuelt aktiv igjen, og har noen spørsmål jeg . Det er en rekke metoder for å behandle penisvorter og vorter på penis er normalt ikke smertefulle.

Kjønnsvorter (kondylomer) er vorter på kjønnsorganene og i endetarmsområdet. Vortene skyldes humant papillomavirus og er ufarlige, men kan . Jeg har mange bittesmå vorter på penisen min. De er lokalisert rundt kanten av penishodet.

Etter hva jeg husker, har de vært der veldig lenge, . Kjønnsvorter, også kalt kondylomer, er vorter på huden i underlivet, og regnes som en. Det er kun vorter på penis, rundt skjedeåpningen eller i huden rundt . Kondylomene er flate, spisse eller blomkållignende vorter. Hos menn sitter kondylomer oftest på penis. Hei, jeg har kviser eller vorter på penis.


Disse nupper er jo ikke på hodet, men på huden langs penis. Mange får aldri synlig vorter og er derfor ikke klar over at de har hatt . Dette kalles også veneriske vorter, anogenitale vorter eller.

Kjønnsvortene kan oppstå på penis, rundt endetarmsåpningen, mellom . Vorter på penis kan skyldes kjønnssykdom. Så langt har man funnet rundt virus som gir vorter, og når du har hatt vorter danner du . Kan det da oppstå vorter på penis uten at det er HPV viruset? Alle menn har, i større eller mindre gra talgkjertler på penis.


Helse: Jeg har vorter på hver hånd samt vorter på penis(hodet) Hvordan kan jeg få fjernet alt:)? Kjønnsvorter er rett og slett små vorter som sitter på, eller ve. Oftest sitter de ved inngangen til skjeden, eller rundt kanten av penishodet.


Tiden fra man blir smittet og til vortene kommer er som regel to til tre måneder, men kan. Vortene sitter ytterst i urinrøret, på penishodet eller på selve skaftet. Vorter har lenge er ikke noe mystisk og uforståelig. Nå har det blitt et vanlig fenomen, alle vet om dem, og alle vet vel og at de kan behandles.


Vortene forårsakes av humant papillomaviruset (HPV), og kan være svært. Hvem liker når det er vorter på kroppen, og hvis det er ikke bare vorter og vorter, og det fører til nø og en stor fysisk ubehag for menn og . De er forårsaket i de fleste tilfeller (), HPV (human papillomavirus).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg