tirsdag 10. oktober 2017

Eggehvite i urinen gravid

Du er altså fjerdegangsgravid og har i dine tidligere svangerskap ikke hatt protein i urinen og heller ikke så høyt blodtrykk som du har nå. Sist jeg var hos lege fikk jeg vite at jeg hadde spor av eggehvite i uringen. De fortalte meg at det ikke var noe alvorlig og at jeg ikke trengte å . Forum › Termin- og barselklubber › 2010BufretLignende27. Eggehvite i urin vil si det samme som protein.


Spor av eggehvite i urin skrevet i Jordmor svarte: Hei, jeg har vært hos jordmor og fått påvist spor av. BufretLignendeAndre steder går den gravide til kontroll hos sin private lege eller gynekolog som.

I siste halvdel av svangerskapet kan eggehvite i urinen (proteinuri) være et . Svangerskapsforgiftning rammer omtrent hver 20. Diagnosen stilles om blodtrykket er høyt, det er eggehvite i urinen . Er nå gravid i uke 1 og har vært på første kontroll hos legen. Eggehvite i urinen hos en gravid er vanlig, og islosert sett ikke et tegn til urinveisinfeksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg