mandag 23. oktober 2017

Røde prikker på kroppen

Utslett: Prikker over hele eller deler av kroppen. Først er prikkene små og røde, før de hovner litt opp og blir til væskefylte blemmer. Har nå lagt merke til at jeg har forskjellige prikker på kroppen, mest brystet og.

Cherry angiomer ses som små røde til lilla prikker i huden. Jeg har gjennom de siste ukene hatt små røde prikker forekjellige steder på kroppen. De første var under foten, der jeg trodde jag hadde trått . Huden er det største organet i kroppen, men kan ikke betraktes som en overordnet organ. Hva skjer hvis du plutselig begynne å se røde flekker på huden?


Våknet opp i dag med utslett over hele kroppen. Røde hunder: Et lyserødt, småflekket utslett starter som regel i ansiktet og. Jeg har fått oransje prikker på huden min, det er i ansiktet ved haken og ut . Vannkopper vises som røde flekker i ansiktet og på kroppen. Disse utvikler seg til væskefylte blærer eller vesikler med klart innhold.


CHERRY ANGIOMA: Disse røde prikkene øker med alderen. Petekkier er blødninger under huden som gir små røde utslag og oftest er helt. Det er ikke alltid du kjenner symptomene ettersom kroppen kan tilpasse seg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg