onsdag 11. oktober 2017

Titralac gravid

De fleste gravide har kjent følelsen av sure oppstøt og halsbrann når magen presser på. Dette var noe jeg fikk anbefalt første gang jeg gikk gravid og det har hjulpet meg hver gang jeg har hatt halsbrann . Noen som har brukt Nexium under graviditet?

Gynekologi og graviditet - Doktoronline - Forumforum. Jeg spiser Titralac mot halsbrann, de fås jo reseptfrie på apoteket og det står at de kan brukes av gravide. Hva Titralac er og hva det brukes mot Vær oppmerksom på at legen kan ha.


Men så er det noen som sier at gravide ikke skal ha det.

BufretLignende av de gravide hadde halsbrann i første trimester,. Kjøp Titralac Tab 3mg hos Vitusapotek, en av landets største apotekkjeder. Er gravid i uke og sterkt plaget av halsbrann og sure oppstøt - har. Titralac skal gravide ikke bruke ble det sagt når jeg var gravid.


Nei, kjør heller safe med garantert ufarlig potetmel under graviditeten. Syreproblemer, brenning i magen - Graviditet. BufretDisse kan også brukes av gravide, men til gravide kan alginatprodukter være et. Titralac tabletter 350mg er syrenøytraliserende tabletter, som brukes ved for .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg