mandag 9. oktober 2017

Mage gravid

Når du er gravid for første gang, har ikke magemusklene vært tøyd og strukket før. Tina er førstegangsgravi og har sendt oss bilder av magen hver uke gjennom hele svangerskapet. Har du dokumentert magen din gjennom graviditeten? UKE FOR UKE: Stine Malene Lunds (22) graviditet ble fulgt av fotografen.


Men jeg tror jeg er heldig, det er jo bare mage, jeg har ikke lagt på . Gravid uke 8: Babyen din har nå fått sin egen ansiktsform, og på en eventuell. Blant dem er for eksempel oppblåst mage og forstoppelse, mye .

Din høyde, kroppsform og barnets vekt kan gi utslag. Fotballfrue er gravid i femte måne jordmor forklarer hvorfor det ikke synes. Nå er livmoren på størrelse med en grapefrukt. For kvinner som har vært gravide tidligere kan de oppleve at magen er større enn ved første svangerskap. Jeg er 7+på vei, og er kjempespent på når det begynner å synes!


Skulle gjerne hatt mage med en gang, slik at hele verden kunne se at jeg . Jeg regnet med at jeg ville få merker da jeg gikk gravid med tre på én gang. Magen min i dag ser ut som en stor sviske, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg