tirsdag 31. oktober 2017

Sove med ørepropper

Ha i bakhodet at om du sover med ørepropper så vil du ikke høre . Er det farlig å sove med ørepropp(sov i ro) over lengre. Andre som er blitt helt avhengig av å sove med ørepropper. Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende18.


Ja, siden 90-tallet, samt øyebind - for jeg vpkner hvis det er. Ikke noe farlig, hører om barna i naborommet roper om natta etc. De siste årene har jeg brukt ørepropper hver natt.

I omtrent like mange år har jeg vært plaget med . God søvn er avgjørende for at du skal kunne fungere optimalt i hverdagen, men samtidig er det mange som sliter med å få sove. Sliter du med å sove på grunn av støy og snorking? Da de individuelle preferansene varierer, er det vanskelig å gi generelle råd . Jeg såver med slike gule ørepropper for sambo snorker slik.


Jeg har altså denne uvanen at jeg trenger ørepropper for å få sove. Jeg la meg til uvanen da jeg bodde i boffellesskap i Bergen. Pga dårlig sovehjerte og tidvis støyende nærmiljø (større vei rett ved) er jeg egentlig avhengig av å bruke ørepropper for å få sove godt.


Det er ingen ting i selve øreproppen som er farlig, men det kan o skape.

Bodil – og illustrerer lattermildt hvordan en natt i båten ville . Demper snorking og andre irriterende lyder når man skal sove. Støpes etter ditt øre for god komfort og . Det spesielle filteret filtrer bort den snorkelyden, men du vil høre vekkerklokken . Spesial laget ørepropper som er individuelt tilpasset hver bruker. Disse er laget i et mykt silikon materiale som gjør at de er behagelige og sove med. De er litt mykere, men ikke akkurat behagelige å sove me spesielt ikke om.


Jeg bruker disse silikon ørepropper mot uønsket støy, de er de . I motsetning til bomullsdotter og vanlige ørepropper stenger Relax ute både de høyeste og dypeste tonene. Jeg kjøpte en pakke med ørepropper som er laget for å sove i helgene. Og jeg må si, var min søvn veldig avslappet.


Sove: Hotel Stureplan Stockholm Hotel Stureplan. Store vinduer ut mot Stureplan, så det er plagsomt om du ikke har med ørepropper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg