onsdag 13. januar 2016

Baby 3 uker

Det første smilet kommer som regel når barnet er 3-uker. Når babyen er uker gammel, klarer babyen å holde kontakt med deg i noen få sekunder av gangen. Jeg har en liten mini på uker som sover og spiser når det passer ham.

Vi vet aldri helt hvordan dagen (eller natta!) blir. Aktivisere uker gammel baby - Graviditet, spedbarn. Urolig baby - tre uker gammel - Graviditet, spedbarn.


Baby uker syk - Graviditet, spedbarn og babytiden.

Kvisete hud hos baby (3uker) - Graviditet, spedbarn. Hei :-) Jeg har en gutt på snart uker som sover så urolig. Når din baby er omkring fire uker gammel har du sannsynligvis. De tre første månedene bør det nyfødte barnet få styre sin egen søvn. Slik blir de første ukene med din nyfødte baby.


Mange nyfødte babyer vil også få et ufarlig utslett i ansiktet de første ukene. Jeg orker ikke å bære henne t i døgnet eller å trille turer med henne hele tiden. Babyen vår på nesten mnd spiser enormt mye på hendene og fingrene. Jeg har en uker gammel baby - lurer på hva jeg skal 'gjøre' med .

En slik vekstspurt sees typisk når barnet er 7-dager, 2-uker, 4-uker, mn. Det kan være fristende å gi litt tillegg når babyen har økedager, for det er . Ved fødselen ser babyen mest skarpe kontraster, men ved 2-måneders alder kan. Bortsett fra mye gråt og uro er barnet ellers friskt og viser god utvikling. Noen uker etter fødselen begynte Holly å kjenne litt plagsom smerte i nakken, og en antydning til at hun var svakere i bena. Karin forteller om hvordan de tre første ukene har vært.


Nå ser hun frem til en hverdag med trilleturer. Alt mellom himmel og jord som berører det å være ferske foreldre og ha en baby 0-år. Kolikkproblemene begynner vanligvis ved 2-ukers alder og avtar normalt når. Babyen drar ofte beina opp mot magen, babyen lager grimaser og knyter . Har ikke lyst til å ringe hverken lege eller helsestasjon riktig enda. Babygutten min snorket noe skikkelig inatt.


Når babyen er omkring fire uker gammel har du sannsynligvis funnet . Litt i svime fortsatt, så det blir desverre ikke daglig innlegg her fra meg, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg