mandag 11. januar 2016

Ppiller og graviditet

Jeg har fått med meg at den blødningen en har når en går på p piller kun er en kunstig blødning fordi man ikke tilfører hormoner i en uke. Men spørsmålet mitt er egentlig, om p-piller kan skade et foster. For hvis jeg er gravi noe som er ganske sansynelig.

For noen er det å bli gravid etter bruk av p-piller like enkelt som å stoppe med prevensjon. Fjellheim forteller at når det når det gjelder disse sykdommene er mye mer risikofylt å være gravid enn å bruke p-piller. Gikk på p-piller selv, har også hatt to blødninger.


Går nå inn i uke 3 og alt ser ut til å . Fruktbarheten etter endt p-pillebruk - Bli gravid - Forum - Klikk. BufretLignendeP-piller må tas som beskrevet i pakningsvedlegget for å ha god effekt. Bare én glemt p-pille kan gjøre at effekten reduseres, og du kan bli gravid. Kan man bli gravid hvis man har sex under mensen? Og hva om man glemmer en p-piller eller kaster opp, er man fortsatt beskyttet?


Oppdaget at jeg var gravid i går, så det tok ca mnd :) Jeg er kjempe spendt! Sluttet på p-piller i juli og ble gravide i august, rakk en mens før det traff . Forskere mener flere bør bruke sikrere prevensjonsmidler enn kondom og p-piller. P-piller skal tas hver dag, med eller uten pause mellom to brett.

Hvis du er usikker på om du er beskyttet mot graviditet etter å ha glemt piller er det viktig å .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg