onsdag 13. januar 2016

Magesmerter mensen

NSAIDs kan gi bivirkninger som hodepine og magesmerter. Her er årsaken til at noen av oss får så vondt når vi har mensen. Nå kommer det kun reste-mens, som er slik brun.

Nå har det gått snart uker siden første stikk, og siden magesmerter i nedre del av magen. Det begynte med kraftige magesmerter over hele magen (konsentrert ved solar plexus) mot. Smertene vedvarte og ble verre etter mensen.


Hei, jeg pør igjen:S Jeg sliter med kraftige magesmerter.

Jeg har det omtrent året rundt, de er veldig lik mens smerter, men ikke like kraftige. Jeg har i en uke nå hatt menssmerter, eller det som kjennes akkurat likt ut som menssmerter, i bekkenet, korsryggen og delvis i magen. Hei jeg er år å har intime mensen smerter det føles ut aom jeg skal.


Det er jo helt vanlig å ha magesmerter under mensen, jeg er også en del kvalm, men . Og det er riktig at ca har plager i forbindelse med mensen, ca så store.

En stund etter at jeg hadde fått mensen tilbake så fikk jeg sterke magesmerter og endte opp med å dra til legen. Norske studier har vist at to-tre prosent av norske kvinner i fruktbar alder har fått behandling for endometriose, mens hele prosent har . Nå er det en uke siden jeg skulle hatt mensen. Jeg er jente, år, går på Yasmin og har hatt fast kjæreste og sex partner siden min seksuelle debut for to og et halvt år siden.


Camilla (33) ba om hjelp for magesmerter – fire timer senere ble hun mor. Jeg var akuratt ferdig med mensen (dager siden), så fikk jeg kraftige magesmerter og litt blødning (ferskt blod). Jeg merket økte smerter under eggløsning og mens pluss at den.


Jeg hadde mensen for en uke siden, så man skulle tru jeg ikke var gravid. Jeg dro på legevakta med magesmerter og fortalte at jeg mente jeg hadde . Jeg slet med magesmerter, trøtt, slapp, lite energi, ble dårlig av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg