fredag 15. januar 2016

Ørebetennelse gravid

Som regel gir ikke legen noe mot ørebetennelse :) eneste de ber deg bruke er paracet og nesespray! Noen som har erfaring med ørebetennelse i voksen alder. BufretLignendeØrebetennelse kan skyldes både virus og bakterier, og opptrer hyppigst i.

Mellomørebetennelse er det medisinske navnet på ørebetennelse. Kraftig mellomørebetennelse skyldes ofte bakterier, mens lette tilfeller ofte skyldes virus. Ska på overtidskontroll på sykehuset og blir . Dette er et råd jeg har fått av en homeopat. Trenger noen gode råd for å bli kvitt en ørebetennelse som jeg har hatt i over 5mnd nå. Fikk først en pencilinkur og den hjalp en uke.


Det er allerede gangen siden jeg ble gravid at jeg har fått ørebetennelse, og jeg begynner å bli ganske lei! Dette er en vanlig tilstand hos små barn, nest etter forkjølelse er akutt mellomørebetennelse den vanligste infeksjonssykdommen hos de minste . Boka tar for seg både tida før og etter du blir gravi barseltida og de første. Ved 1-års alder har 10-prosent av barna hatt ørebetennelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg