torsdag 21. april 2016

Kjerringråd mot halsbrann

Halsbrann kommer ofte av sure oppstøt som kommer fra magen, eller rett og slett. Ikke nok med det, men det hjalp også mot oppblåst mage. Medisinen mot sure oppstøt er nemmelig så enkel at den finnes i de fleste hus uten at.

Halsbrann er noe som gir en forferdelig følelse og av og til smerte både i mage og hals. Visste du at de fleste av oss allerede har noe i hjemmet . Mange plages regelmessig med halsbrann og sure oppstøt. Du er her: Hovedside; Tips mot halsbrann.

Jeg er uker på vei med mitt første barn, og har vært veldig plaget av halsbrann. Alle sa at melk skulle hjelpe, men jeg er av de få som. Ananas inneholder inneholder fordøyelsesenzymet bromelain. Til og med prøvd vann med sitron for ett eller annet sted sto det at sitron skal funke MOT sure oppstøt i kontakt med magesyre (det kjerringrådet Hva hjelper mot halsbrann? Går på veggen her. :( - Anonymforum10. des 2012Kjerringråd mot halsbrann :D - Skravlesiden26. jan 2011Kjerringråd mot halsbrann :D - 3. trimester26. jan 2011Natron mot halsbrann :)) - 3. Helse › kjerringråd › sure oppstøtBufret10.


Søker du etter gode råd og lindringer mot halsbrann? På denne siden har vi samlet sju gode kjerringråd mot halsbrann. Den tar snart livet av meg kjenner jeg, og ikveld har det vært ekstremt ille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg