onsdag 27. april 2016

Vond rygg

Denne brosjyren er laget for deg som har ryggplager. Selv om det gjør vondt nå, vet jeg at smertene ikke er farlige. En frosset rygg tiner og får etterhvert sin vanlige bevegelighet tilbake.

Individuell vurdering er en forutsetning for en riktig diagnose og et vellykket behandlingsresultat. Undersøkelse av vondt i ryggen tas oftest av en kiropraktor, . Ryggplager kan være akutte eller kroniske. Ikke før du får vondt i ryggen, skjønner du hvor viktig den er i det daglige virket.

Mange bekker små blir ei stor å - pass på de små feilene som . Jeg skulle bare snu på meg og så hogg det til i ryggen min eller at jeg våknet i. Har du akutt vondt i ryggen er det viktigst å holde deg mest mulig i bevegelse. Korsryggsmerter defineres som smerter eller ubehag i ryggen lokalisert til. Det er viktig å vite at vondt i ryggen sjelden skyldes en alvorlig lidelse og at det ofte . Vondt i ryggen er en lidelse som rammer opptil av den norske befolkningen.


I løpet av et år har omtrent halvparten av oss hatt episoder med vondt i ryggen, . Ryggplager er den viktigste grunnen til langtidssykemeldinger i Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg