mandag 25. april 2016

Olje mot strekkmerker

Mot strekkmerker på magen: Ja, strekkmerker er nok dels genetisk, men. Den er helt amazing, og inneholder både sesamolje, mandelolje og . Glem alle kjerringrådene, det er kun noen få ting som virkelig kan dempe dem.

Hei, hvilken krem eller olje bruker dere for å forebygge strekkmerker? E-vitamin olje mot strekkmerkerinnlegg13. Bio-Oil mot strekkmerker, arr og tørr hud - VITA.


BufretBio-Oil er en prisvinnende olje som reduserer arr, strekkmerker, og ujevn.

Produktet har dokumentert effekt mot arr, strekkmerker, ujevn hudtone,. Første gang jeg testet oljen fikk jeg den sponset, men jeg kommer til å . Nesten cravings; -Kokosvann, (kokosbolle haha) og kokosolje. Jeg smører magen med rent, spiselig kokosfett hver dag . Har noen erfaringer med oljer eller kremer mot strekkmerker? Er dette bare oppskrytt eller funker det?


Strekkmerker oppstår ofte i puberteten eller under graviditet når man vokser raskt, og skyldes at de. Det komme jo ann på hvor elastisk huden din er. Du kan enten ta tilskudd av vitamin E eller smøre vitamin E-olje direkte på huden.

Sink og silica hjelper også mot strekkmerker. Maisolje og Spenol skal hjelpe huden til å holde seg elastisk, mens. Masserer strekkmerker med kokosolje og mandelolje kan bidra til å redusere dem. Denne metoden kan også brukes som forebyggende mot strekkmerker.


Noen hevder at sink og silica hjelper mot strekkmerker. Best i test kremer mot strekkmerker Svangerskap og fødsel. Slik holder hun strekkmerkene i sjakk under graviditeten. SJEKK UT DETTE ↓ Om du ønsker å få varsler for nye videoer osv, ikke glem å abbonere på kanalen- det er helt gratis!


Her er resultatene av ditt søk etter Helse Weleda olje mot strekkmerker. Sjekk tilgjengelighet og leveringstid på Helse hos de ulike nettbutikkene som selger . Har hørt alle slags råd om å bruke krem og olje. Men en jeg kjenner brukte kremen apoteket selger mot strekkmerker og endte opp med mange uansett!


Jeg har også testet ut Weleda sin olje mot strekkmerker, Stretch Mark Massage Oil. I starten brukte jeg denne mer på brystene og Decléor .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg