tirsdag 19. april 2016

Svie i magen

Du nevner svie i brevet ditt (syreplager) og jeg kan selvfølgelig ikke utelukke problemer i mage, spiserør og overgang til tynntarm . Har de siste dagene opplevd en svie i magen etter inntak av mat, la det være middag eller bare en snack. Hei, jeg har hatt problemer med magen i flere år men nå synes jeg det har blitt værre.

Det føles som en brennende eller sviende følelse i . Det er en brenning og etsing som varmer på en vond måte i hele magen. Et godt råd er også å knaske rå gulrot når du har svie eller brenning. Svie og sug i mellomgulvet er vel også vanlig?

Jeg har veldig vondt I Magen, jeg Tror jeg har magesår men jeg vet ikke om man Ian få det . Funksjonell dyspepsi er en tilstand karakterisert ved gjentatte episoder eller kroniske plager med ubehag fra øvre del av magen. Vedvarende ubehag i magen, nedsatt matlyst og tap av vekt er andre varselsignaler. Symptomene er halsbrann, sure oppstøt og svie øverst i magen.


Har slitt i snart ett år nå med en plutselig svie i øvre mageregionen. Det varer i mange timer når jeg først får det, og som regel kommer det på . Svie i hele magen - Graviditet, spedbarn og babytiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg