tirsdag 21. april 2015

Canesten tablett

Canesten vaginaltablett inneholder klotrimazol og er et reseptfritt legemiddel mot soppinfeksjon i skjeden. Symptomer på soppinfeksjon kan være kløe, . Canesten vaginaltabletter inneholder klotrimazol og er et reseptfritt legemiddel mot soppinfeksjon i skjeden. Canesten vaginaltablett og krem inneholder klotrimazol og er reseptfrie legemidler mot soppinfeksjon både i skjeden og ytre kjønnsorganer. Canesten vaginaltabletter og krem inneholder klotrimazol og er reseptfrie legemidler mot soppinfeksjon både i skjeden og ytre kjønnsorganer.


Jeg tror jeg fikk soppinfeksjon i sjeden og kjøpte derfor canesten pillen som.

Skal jeg bare ta en tablett de neste dagene som det står i bruksanvisningen? Indikasjoner:KreDermatomykoser forårsaket av dermatofytter (Trichophyton-, Epidermophyton-, Microsporum-arter), gjær-, mugg- og andre sopparter. Canesten vaginaltabletter 500mg med applikator brukes mot soppinfeksjon både i skjeden og ytre kjønnsorganer. Canesten inneholder soppmidlet klotrimazol . Jeg er i uke og har fått bekreftet soppinfeksjon hos legen.


I går satte jeg inn en 5mg canesten vaginaltablett med fingrene, dvs uten bruk . Kjøp Canesten Vag tab 5mg hos Vitusapotek, en av landets største apotekkjeder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg