tirsdag 14. april 2015

Kløe på hele kroppen

Hei, de siste to dagene har jeg hatt ei helvettas kløe over hele kroppen. FUKTIGHETSKREM MOT KLØE: Det hjelper mot det meste, men ikke all. Kløe i huden kan ha flere forskjellige årsaker.

Blant annet tørr hu allergier og sykdommer i kroppen. Hvis du klør mye, kan du få skorpebelagte sår. Du kan klø over hele kroppen, men voksne får som oftest bare utslett på noen få steder.


Kløe i huden (pruritus) er et symptom, det vil si et tegn på en reaksjon i huden.

En mann er er plaget av en intens kløe over hele kroppen. Sykdom i leveren kan forårsake plagsom og langvarig kløe. En samling med artikler som beskriver kroppens anatomi og organenes . For et par uker siden begynte jeg å klø over hele kroppen, og jeg skjønner ikke hvorfor.


Den personlige hygienen er den samme som før, og jeg . Jeg klør over hele kroppen - Anonymforum1. Utslett, kløe over hele kroppen, uke - Skravlesiden2. For ca tre uker siden, begynte jeg å få intens kløe over hele kroppen. Kona mi bruker aerius mot allergi, så jeg prøvde å .

Tørr hud er den vanligste årsaken til kløe, sier overlege Dag Holsen ved. Du kan kjenne at det kryper og klør i hele kroppen, eller i nakken, . Jeg kan også til tider få kløe over alt når jeg skal sove. Jeg klør når jeg blir trøtt, over hele kroppen, og det skjer uavhengig av om jeg ligger i . Det fremtredende symptom er kløe, som ofte er intens og mest uttalt etter sengetid.


Man klør over hele kroppen, unntatt i hodet. Problemet er at jeg har en sånn fryktelig kløe i kroppen. Andre velger å heller skifte klær oftere slik at klærne hele tiden er i . Det klør over hele kroppen, og ikke bare på . Jeg har den siste måneden væt plaget med at det klør så innmari på. Under er listet de vanligste årsakene til utslett og kløe i huden.


Lichen planus: Kløende hudlidelse der man får kløende røde og lilla prikker i huden. Kløende hud eller kløe i huden lokalt eller over hele kroppen. Jeg er gravid i uke,og den siste uken har jeg begynt å klø noe voldsomt på hele kroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg