fredag 17. april 2015

Gravid på ppiller

Men hvordan kan man da eventuelt vite om man er blitt gravid? Og om man er nøye med p pillene, skal ikke da denne blødningen være . Være ærlig; droppet du å ta en pille fordi du hadde LYST til å bli gravid?

Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende20. Graviditet etter p-pillebruk - Bli gravid - Forum - Klikk. Er det farlig å gå på p-piller når man er gravid?


Helse › Helseguiden › ting du bør vite om p-pillerBufretLignende2.

Fjellheim forteller at når det når det gjelder disse sykdommene er mye mer risikofylt å være gravid enn å bruke p-piller. Forskere mener flere bør bruke sikrere prevensjonsmidler enn kondom og p-piller. Men jeg var redd jeg var gravid en gang, og bekymrer meg litt ennå. Men når vi har sex, så føler jeg at jeg kan . Man KAN få en menslignende blødning selv om man er gravid.


Går på P piller men har fått litt rare symptomer. Har ikke slurva som jeg vet om med piller men sist mens var merkelig kort,kun tre dager . Er det ingen her som har blitt gravid på p. Kan man bli gravid hvis man har sex under mensen?

Og hva om man glemmer en p-piller eller kaster opp, er man fortsatt beskyttet? Oppdaget at jeg var gravid i går, så det tok ca mnd :) Jeg er kjempe spendt! Sluttet på p-piller i juli og ble gravide i august, rakk en mens før det traff .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg