onsdag 15. april 2015

Ubehag i underlivet

Kløe og ubehag i underlivet eller blødninger i forbindelse med samleie kan også være tegn på kjønnsvorter. Mer enn én av tre kvinner vil oppleve smerter og ubehag i underlivet. Dette kan føre til dårligere livskvalitet generelt, og .

Alle kvinner kan en gang imellom kjenne noe i underlivet. For eksempel i forbindelse med menstruasjonene. Det behøver ikke å være egentlig ubehag, bare en . BufretLignendeI den senere tid opplever jeg ubehag og svie i underlivet (skjeden) i forbindelse med samleie med min mann.

Jeg har ikke noe spesiell kløe, utflod eller lukt. Side av - Sitter her å gråter av ubehag i underlivet. Det er varmt rødt og hovent og klør og er ømt.


Mange kvinner opplever ubehag ved samleie i løpet av livet. Smertene fører til forkrampning av muskulaturen i bekkenbunnen. Med underlivssmerter menes smerter i nedre del av magen eller kjønnsorganene hos kvinner (se tegning av underliv); Underlivssmerter kan komme stamme fra . Kløe i underlivet er ikke uvanlig og kan skape mye ubehag. Hvorfor klør det i underlivet og hva kan du gjøre for å hjelpe på kløen.


Jeg er en gutt på snart år som har slitt litt med ubehag i underlivet i det siste.

Jeg fiser mye og må ofte på do like etter at jeg har drukket noe. Det kan være årsaken til smertene i underlivet og er ofte en grunn til at sex. VULVODYNI: Tilstanden gir smerter i underlivet, ofte i forbindelse .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg