mandag 27. april 2015

Råd mot oppblåst mage

Her er råd som kan bidra til at du slipper lettere unna. PubMed Health: Abdominal bloatingRåd mot oppblåsthet - Lommelegen. Jeg er så utrolig plaget med oppblåst mage, og begynner å bli fryktelig lei av dette, har du noen konkrete tips å komme med?

Sliter du med oppblåsthet eller andre mageplager? Her får du mine beste råd til en flatere mage og hvordan du får tilbake den gode . Denne skal drikkes hver kveld som behandling mot oppblåst mage, sier leseren. Her er maten som tar knekken på den svulmende magen.

Vann er det beste mot tørste - og oppblåst mage. Tips: Kokte grønnsaker er ofte snillere mot magen enn rå grønnsaker. Les hvilket råd leseren får på Lommelegen. I tillegg til å forbedre vårt utseende, kan vi, gjennom mosjon, stimulere fordøyelsen og unngå forstoppelse. Noen som vet hva som kan hjelpe mot oppblåst mage?


Jeg blir oppblåst i magen hvis jeg spiser for mye frukt - synd egentlig for jeg er . Her finner du informasjon om plagene og gode råd som hjelper. For mye luft i mage-tarmkanalen gir ubehag knyttet til raping, promping, oppblåsthet og smerter. Oppblåst mage er en vanlig plage, og mange sliter med dette problemet daglig.

Heldigvis finnes det gode råd mot dette som faktisk virker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg