onsdag 22. april 2015

Sminkespeil med lys

Stort utvalg: Speil og sminkespeil med lys. Vi har en rekke produkter innen baderomsbelysning som gjør ditt bad vakkert. Flere av disse har forstørrende glass og oppladbare LED-lys slik at du alltid sminker deg i riktig og tilnærmet sollys - perfekt når du skal sminke deg utenfor badet .

Forhåndsbestilling - Sminkespeil med lys. Sminkespeil med innebygget LED-lys – vanlig speil og forstørrelsesspeil x 5. Få det perfekte lyset – uansett hvor du sminker deg! Noen som vet hvor jeg kan finne et, som har godt sterkt lys?

Suppler med et sminkespeil for nærgående gransking og for å se hvordan håret ligger. SILVERÅN speilskap, lys brun Bredde: cm Dybde: cm Høyde: 68. Sjekk nettbutikk for utvalg og spar på nett.


Jeg har fått mange spørsmål om hvor jeg har kjøpt sminkespeilet mitt. Svaret er at jeg og kjæresten min har laget dette selv med deler fra IKEA .

Laget av plastikk LED med fastsatt hvit lys. Et lekkert, høyt sminkespeil som passer perfekt inn på sminkebordet. Et kvalitetsspeil med innebygget LED lys som gjør det mulig å fokusere på detaljer. Med og uten lys, batteridrevne og elektriske varianter, og forstørrelsesspeil fra og helt opp i ganger.


Navn Sminkespeil med LED-lys og fleksiarm. Sminkespeil med svingbar arm i polert krom. Funksjonen dual light gir et sterkt og godt . Stort og flott sminkespeil fra Uniq med LED belysning. Det elegante vippespeilet har én side med fo.


Sminkespeil med lys rundt skrevet i Skravlesiden: Noen som vet om det finnes et som bruker batteri og hvor kan jeg evt få kjøpt det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg