tirsdag 25. april 2017

Hårfjerning rygg

Til å begynne med valgte jeg å vokse ryggen hos en klinikk som. Hva kan jeg gjøre for å kunne fortsette med hårfjerning uten at jeg skal få . Sjekk hvordan du blir kvitt den hårete ryggen.

Klikk her for å se en videodemonstrasjon av hårfjerning. Den er delikat nok for en kvinnes følsomme hu og robust nok for en manns skjegg, rygg og armer. Laser hårfjerning for menn (og kvinner) i alle alder har blitt en av de mest. Mange menn sjeneres over hår på rygg, mage, skuldre og ønsker å .

HÅRETE: Du bør ikke prøve å fjerne håret på ryggen selv, mener ekspertene MinMote har snakket med. Menn fjerner ofte hår i ansiktet, ører og neser, på ryggen og noen fjerner også kjønnshår. Hos kvinner er det i hovedsak håret under armene, på leggene og . Jeg har en kjæreste, som har masse hår på ryggen.


Jeg føler det bare blir mer og mer, og han synes det er ubehagelig selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg