onsdag 19. april 2017

Høyt stoffskifte farlig

Les også vår pasientinformasjon: Høyt stoffskifte. Han fortalte at stoffskifteprøvene mine var farlig høye, og at jeg straks måtte ta drosje til . Jeg har et par spørsmål om dette, om du kunne være så snill å svare: 1. Det ene er vanligere, det andre er farligere. STOFFSKIFTE: Høyt og lavt stoffskifte er to vidt forskjellige sykdommer. Tverdien min nådd svimlende :shock: Ter 1 noe og TSH selvfølgelig ikke målbar.


Kvinneguiden › Helse › Du kan ha sykdommenBufretLignende2.

For høyt stoffskifte forekommer når skjoldbruskkjertelen. Det er farlig å gå med forstyrrelse i stoffskiftet over lang ti det kan føre til en rekke . Hos de fleste personer med for høyt stoffskifte vil skjoldbruskkjertelen være mer eller mindre forstørret (struma). For høyt stoffskifte kan også ses uten struma. Man kan da få symptomer på det motsatte- nemlig høyt stoffskifte.


Vil det si at jeg har litt for høyt eller litt for lavt stoffskifte? Det er i hvert fall farligere å ha høyt enn lavt stoffskifte,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg